xtvt cuti

minggu nie lama gak cuti,sekolah pun x de wat ape2 progrm so aku pun duk jer lah kat gumah menghabiskan masa..tido puas2x..LeGA giler....so mcm2 xtvt di wat bersama my litter sister (xerra), my little nephew(haziq) n my sister in law (kak lela)..so masa cuti nie bnyk gak lah kerja berfaedah yang aku wat ( see Mr CHik i rajin kan)..ok jom kite tgk ape xtvt yang aku wat ngan bdak2 nie..

1) mlm jumaat (jeng2x) aku wat masak mee putih lada hitam n wat kek batik, kek batik nie mmg favourite si haziq nie..lagipun dah lama x wat so try wat blik..sedAPNYER cik idah kata haziq...huhu

2) hari sabtu wat tomyam cmpur tuk menu tgharie, then pas 2 wat mufin kecik ngan kak lela.. 1time wat ok... berjaya..kami senyum smpai ke telingga....hahaha..bajet tuk wat kek nie x lah mahal mane pun just under RM10 ( see Mr chik I dah pandai wat kuih plak pas kawen nie gemuk lah u I kerja kan ) miahaha.. masih lagi arie sbtu.. petang plak main STEP MANIA yang dah lama ditinggalkan.. ( main pun masa kat U dulu 2 pun ngan adik rumate yang giler2 mcm aku nie..izan.. rindunyer saat 2 terkinja2 mcm monyet) nak terbalik aku main..pas 2 dah peluh2 main badminton plak..

3) ahad--- nak wat ape plak..ye..rasa mcm x wat ape2 just nak g wedding kawan 2 pun klau bdak2 lain nak g lah...lama x makan nasi mnyik nie..jom wei korang kite g konvoi ramai2 baru meriah.

dah 2 jer nak citer ( mcm bnyk jer kan citer padahal sikit jer)
tp cuti nie betul sgt bermanfaat ye lah kan mcm2 dibuat dan dipelajari..Haruslah kan tuk Aku yang dah nak kawen nie..miahahah..

jom skrung kite lyn gmbr plak..



nie lah mee putih lada hitam yang aku wat sendiri


nie lah muffin yang aku wat dgn berjayanyer..cantik kan..
Nak tempah..Boleh2x..akak suka sgt..



nie lah step mania yang dah lama x main..


p/s: aduh rindu giler kat Mr chik..bln 12 baru leh jumpe..Lama giler...