SpEggeTo Fredo

olla.....haha.. kan dah ckp kan nak mkn bnyk2 sebab nak ilangkan stress so arie nie dgn berjayanyer aku masak spageti...huhu..arie nie my Father cuti so kasik die lyn masakan western..baik sarapan smpai makan tegharie aku kasik die bedal makan western..

Father: idah g kedai g beli lauk masak arie nie
idah: x yah lah lah bah, arie nie idah nak masak spegeto fredo
father: ape 2?
idah: spegeti..abah makan kan..
father: makan jer...barang2 dah beli
idah: huhu..dah semalam beli kat giant...

so pas ajar bdak2 tuisyen aku pun gigih ker dapur tuk masuk tiba2 abah tny satu soalan yang aku rasa nak tergelak jer..

father: 2 lidi ape 2 yg kau masak?
idah: ape plak lidi
father: nie lah spegeti
idah: nanti dah siap idah bagi abah rasa k..

so ngan kerjasama adik tersyang maka siaplah Spegeto Fredo aku 2..yg nak makan just 3org jer tp masak mcm nak ajar jiran sebelah join sekali..bnyk 2...



spegeto FRedo aku..percubaan yg pertama..kire ok lah


bahan2 tuk memasak..huhu


p/s: sempat lagi MMS Mr chik..bagi die terliur ngan Spegeto FRedo aku..JAHAT kau yer..haha