Rindu terubat


Yuhuuuu..Terubat lah sikit rasa rindu nie..
kat sape aku rindu nie..kuang2x
the only one my beloved Mr chik..rindunyer rasa dah dekat 2bulan x jumpe..just calling n sms jer
arie nie dpt jugak lah tgk muka Mr chik ...wahaha.mcm mane dpt tgk padahal die kat terengganu aku skrung kat jb...jawapannyer kami ber3G..hahah..

canggih kan skrung..klau masa mak ayah kite dulu x de pun teknologi mcm2 ehk..mcm mane lah diorg lepaskan rindu..aku nie sumpah klau x dgr suara Mr Chik i 1arie rasa mcm x lengkap jer (nmpk sgt aku gtal) lagi2 lah bile die start jln2 jauh i risau k bile x dgr die punyer suara..x bleh. mane tau ape2 jadik kat die aku jadik janda berhias sape yg susah...,miaahahah
(cepat2 lah Kawen FARIDAH) alah abah kawenkan aku...huhuhu..

tp aku rasa bersyukur lah kan hidup zaman serba moden nie..MCM2 ADE..cuba lah bayangkan aku duk zaman dulu2 nak call kena berbatu2 jln 2 pun klau de tepon x pun guna tin or botol...aku rasa mati kutu aku wei..

TIAP HARI SAYANG..(smbil wat gaya MIKA dlm ADAMAYA..aduh2 comey2x)



taraaaaaaaaa