rambut rosak


Rambut aku dah rasok..giler betul..so aku tekad nak repair blik rambut aku..de gak mengadu ngan my Mr CHik..konon2 nak mintak simpati tp kena perli lagi...

idah: abg rambut Ayg rosak?
Mrchik: rosak mcm mane?
idah: mcm sabut kelapa..keras semacm jer..
Mrchik: bgslah 2..
idah: bgs? nape..
MrChik: bgslah sabut kelapa bnyk fungsinyer klau kat kmpung org bakar sabut tuk halau nyamuk..huhu
idah: cit..perli ohh..merajuk lah..
Mrchik: alah2x gurau jer..ayag pakai syampu ape yg smpai rosak..
ida: ape lagi herbal esences (betoi ker eja nie ehk)
Mrchik: lah bukan pakai pantene ker..
Idah:2 dulu..skrung rasa mcm nak tukar blik..
Mrchik: Erm pilih lah yang mane sesuai ngan rambut..

then aku pun ckp lah ngan die klau susah sgt nak potong jer rambut yang panjang nie korang tau ape die ckp

idah: abg susah2 potong jer lah rambut nie bagi pendek..senang sikit
Mrchik: Jgn lah syg..abg suka org yang abg syg nie rambut panjang...baru nmpk mcm perempuan melayu terakhir..
idah: ok2 tp nak potong sikit boleh bwh dah rosak..
Mrchik: ok tp sikit jer tau..jgn bnyk..

dpt gak permision MRCHIk nie..tp smpai skrung aku x potong2 rambut 2 cuma tukar syampu..dari herbal essances ker pantene..aku rasa mmg rambut aku nie serasi ngan pantene..so go away to HERBAl n Welcome back 2 Pantene..


so nie lah syampu aku skrung..