Berbaloi2...

arie nie Rasa Mcm bertambh lagi ilmu aku..huhu..Rasa mcm Bertuah jer kan sejak jdik cikgu nie...mcm2 kursus aku g yg bnyk membuka minda yg selama nie aku x tau pun..2 minggu lepas aku g kursus matematik 4 UPsR..setiap sekolah Antar seorg wakil..Kursus nie dianjurkan oleh Jabatan Pendidikan swasta klau x silapnyer..wat kat Hotel Ape ehk namanyer lupa lak tp yg ingat die dekat2 ngan hotel bluewave...Mula2 g 2 rasa janggal giler biasalah yg g semua cikgu-cikgi yg veteran ataupun lebih molek bahasanyer cikgu yang senior muka semua mak2 n abah2 (jahat giler aku)..smpai yg jaga pendaftaran 2 ckp kat aku nie kursus Matematik UPSr tuk Guru2...elloooo i tau lah I cikgu gak k...huhu..aku tau lah muka aku nmpk muda sgt mcm x lyk jer nak panggil cikgu..haha... Giler fokus aku ms die bagi ceramah x setekun masa kat U dulu..mcm2 formula yg die, formula tuk bdk2 lemah...mcm tau2 jer i nie ajar bdk kelas lemah..i like...formula 2 mmg berkesan sgt..sebab ape i ckp berkesan sebab i dah applikasikan masa belajar so far fedback die mmg memberangsangkan..bdk2 yg x leh hafal sifir 7,8 9 skrung dlm sekelip mata dah leh hafal...suka2...clap3x...tq kepada penceramah kak liana kot klau tak silap..asyk lupa jer nama..yg bnyk bg input 4 me as a new teacher...

nie pasal kursus english plak 4 upsr jugak... yg nie ingat nama die cikgu adibah sebab ape ingat sebab bdn nie pun mcm adibah noor..sorry ye..tp die nie mmg terbaiklah mcm cikgu liana 2 gak..ye lah lah masing2 kan lembaga penanda kertas periksa pasti terbaik..4 english plak mcm2 cara die bg supaya bdk2 nie x terikat sgt nak soalan..die teach mcm mane bdk2 nie selalu wat mistake..bkn ape kdg2 nie bdk nie careless..huhuh.. die bg gak lah tip2 tuk jwb soalan..kali nie kursus bdk2 pun join gak..tp aku tgk sesetengahnyer fhm sesetengahnyer KELAUT enak dibuai mimpi...tp yg pasti Cikgu FaRIDAH x KELAUT k..FOCUS K..

pas g mcm2 kursus nie rasa x sabar nak g kursus yg seterusnya iaitu SCIENCE....bile lah ye...
rasa berbaloi2 tau jdik cikgu kat sekolah SRI nie..mcm2 peluang yg aku dpt..korang ade..muahahah..Ape yg Pasti aku Akan apply semua yg aku dpt nie kat anak murid aku..bak kata cikgu bibah "experience is the best teacher"...



see tekun kan i menyalin..miahahha


anak2 murid aku yg tekun mendgr...

2 lah cikgu bibah...