PLan Cancel...

Erm geram pun de sedih pun x de..tp nak wat cmner kena terima..2 lah org suruh ambik lesen kan senang nak kemana x yah nak tggu diorg..bayangkan aku dah siap dah nie..pas 2 abg aku ckp x muat kete sebab die bwk wife die...aduh kena buka blik baju n buang semua makeup2 pas 2 wat muncung panjang2x...ye ;ah plan punyer elok arie 2 aku siap suruh bdk tuisyen aku dtg smlm tu replace arie sbtu ingat dptlah g jln2 kat KL..Hampeh...aku x kisah yg penting MY FATHER g yelahkan nie majlis die punyer Biras kire Arwah mak punyer adik so wajib abah kena ade..x pe abah nanti your Daughter nie dpt lesen Idah Bwk abah g jln2 round the world...cian tgk abah pas arwah Mak x de abah asyk duk gumah jer x g mane2...Sorry Mum idah x dpt wat mcm mane Mak wat dulu..(sedihnyer bisalah lah i nie dlm atie de taman senstitif ok..)

wlpn sedikit merajuk ngn perangai abg2 ku tp aku tetap profesional gak( ye lah 2 menangis gak lah tadi)huhu..aku ngan my litter sister bile dah tinggal berdua nie mcm2 plan..plan nak masak ikan bakar, nak g giant nak beli brng, brg aku semua dah kehabisan, syampu,showerbath bagai2 lagi...yg penting arie nie plan nak makan bnyk2 nak ilangkan KETENSIONAN...huhu..sorry lah lah my MR.Chik terpaksa langgar pantang diet tuk arie nie...wahahha


nie gmbr member masa kwen arie 2..cantik sgt colour die..orgnyer pun CAntikkkk gak...
semoga berbahgia selalu beb.. luv u...