Rutin Ahad

benda nie aku pasti wat bile ahad menjelma...rutin nie dari kecik smpai lah nie dah besar memanjang wajib beb kena wat..alah rutin ape jer..ape lagi pergi BershOpping2 ke Pasar Malam...haha..pasar mlm nie betul2 depan gumah..so senang jer nak beli ape2 kan..pakai serabai2 pun x pe...hahaha..selalu yang aku kena dan WAJIB beli adalah bawang merah n putih, cili kering, ikan bilis n telur..wajib ok..dah mcm mak2 dah kan..( mmg dah mcm mak2 pun perasan muda)ahakz...then bile dah beli barang2 dapur nie baru lah aku leh shopping2 tuk perut sendiri..selalu yang aku and adik aku beli adalah ayam goreng..adik aku nie adalah Upin versi perempuan "OH Ayam Goreng"...die nie x muak klau makan ayam bnyk...then lagi satu tauhu panas..uhhhhh..Baik punyer...lagi satu aku kena gak beli makanan n minuman tuk my only father (baik kan aku).. ayah aku nie paling suka n wajib aku beli adalah air cendol, makanan ape2 pun x kisah..sapu habis..

kdng2 2 bile de rasa nak beli yang bukan2 mcm tudung ker or baju kurung or selipar aku beli jer kat pasar mlm..lantak lah yang penting berkenan n cantik..murah pun murah..siap leh tawar menawar (betul2 mcm makcik kan aku nie) ahakz...nie lah Rutin aku Raie ahad..huhu