Selsema

bayangkan aku mcm nie bile mengajar...

nie lah masalah aku yang x pernah nak hilang dari dulu smpai skrung SELSEMA..tiap seminggu mesti kena...dah mcm wajib plak kan..sakit betul lah..klau selsema nie menyeronokkan aku x kisah nie meyakitkan terutama hidung n tekak..sok sek sok sek..geram betul..
klau kat gumah nie My father lah org yang x leh dgr aku bunyik sok sek sok die mesti die ckp "dah mkn Blum Panadol" (biasalah anak kesayangan)..klau abang plak mesti ckp 'kau nie kena resdung nie" tp aku x rasa pun aku kena resdung..org kata klau kena resdung tanda2 die muka penuh jerawat, alegic ngan belacan.. tp aku x de plak bedal jer pas mkn belacan ok jer..
tp x tau lah wei mcm mane nak ilangkan penyakit nie..klau x selsema setiap minggu x sah..dah mcm jadual sendiri selsema nie ..tiap2 minggu pasti kena dpt selsema..aduh2x.. (kan best klau dpt MC sok) hahaha...


ubat yang sentiasa de dlm handbeg..klau x de rasa x lengkap...