Tiba2 teringat Memory lama..KEnanGan Terindah


kejap jer masa berlalu..rasa mcm semlam jer baru jumpe korang2..rUpanyer dah 3thn kan kite bersahabat..kejap jer masa berlalu..Tiba2 rasa rindu plak..Bile ehk nak jumpe..cepat lah arrange renioun..lupa lak nak mention aku nie rindu kat kwn yg mane st ye lah dulu bnyk sgt sekolah kan..frm1 smpai frm5 sekolah lain...fr6 sekolah lain..aku paling2 rindu kat bdk2 masa kat UKM lah..ye lah kami dah mcm adik beradik..makan sama2,tido sma2,main sama2..aduh rindunyer..mcm2 kite wat kan..main basikal g swimming, g karok ponteng class sama2..OPps..bukan sengaja nak ponteng tp class 2 petang sgt..klau blik lewat nanti sape susah(salahkan class plak) padahal diri sendiri yg membuta...huhu

klau dpt diputarkan kembali masa 2 alangkah seronoknyer...aduh2 rindu..
masing2 dah de karier dan life masing2..de yg dah kawen, de berpacaran, bertunang..ewah2..huhu..rasa mcm dah beSor dah kan Aku nie..dah nak Kawen.huhu..TIDAK!!!! eleh TIDAK!!! konon padahal x sabar nak kawen..(Wakaka- ketawa gedix)..

KOrang Aku rindulah kat KOrang especially my three stooges (IMA N LEHA)
My RumATE yg Giler2 (MISS IZAN)
MY FRenz gelak n ketawa ( MEk N kak LONG)...
teringat jugak kan masa last2 day kite nak berpisah..menangis gak lah aku bile nak berpisah ngan korang..rasanyer segala kenangan bersama korang nie adalah kenangan yang terindah sekali...


shopping sama2


kek kite...huhu


karok..ima mmg giler karok

main Bowling sama2


swimming

g Funfair

Masa Test Baju Jubah

GumBIra