Jumaat yg tenang

setiap minggu bile arie jumaat je aku rasa mcm tenang jer..sebab pe?

1) arie jumaat class cuma 1 jer dari kol 10.00-11.00pg
2) pas 2 kol 11.00-12.30 g kuar2 ngan kak ekein n the geng jln2..port skrung adalah DANGA CITY MALL..huhu
3) petang dah x de class
4) petang just handle bdak2 english society n PBSM...
5) mlm x de tuisyen..

tenangkan..

arie nie kan arie jumaat kan so nak story sikit lah ape aku wat arie nie

1) mcm biasa pas abis class ktorg mulakan projek berjalan2 ke danga city mall..cuci2 mata..then shopping2 sikit...ape aku beli..jeng2x..aku ngan kak ekein dari minggu lepas nak beli benda nie so minggu nie dpt gak beli..beli ape..LAPTOP SKIN..huhu..satu rm12 beli 2 dpt RM10 murahkan...suka akak...

2) minggu nie kena handle english society..so progrm minggu nie kami wat explorace..punyer nak tergelak tgk bdk2 nie main..baru dpt klu pertama dh jumpe hadiah..padahal kena cukup 3 clue baru leh jumpe hadiah 2..mcm mane lah diorg nie blh jumpe hadiah 2...pelik gak...

3) pas 2 kena handle plak PBSM..so progrm arie nie lebih kepada progrm SETIAKAWAN...dimana setiap kmpln kena bina satu tali yg panjang drpd ape2 pun bhn sebab tali x disediakan..yg penting setiap kumpln tali yg dibina de belon..mcm2 ragam tgk bdk2 nie..bile belon pecah dimarah kwn die..pas 2 gaduh2 x dpt tiup belon

ape2 pun arie nie aku rasa tenang jer...yelah x dpt jaga bdk2 bistari ( bdak bistari nie bdk2 yg lemah x reti membaca n menulis) klau kena jaga kacau jiwa...huhu


muka cikgu yg appy sekali..huhu
ragam bdk2