Happy teacher Day

huhu..Appy teacher Day 2 all teacher in Malysia termasuk lah aku sekali kan..huhu..Rasa Mcm X caya jer aku nie skrung dah jdik cikgu..klau dulu2 aku yg kasik hadiah kat cikgu tp skrung nie aku plak dpt adiah..huhu...terima ksh yg x terhingga kat anak murid aku yg snggup bagi adiah kat teacher wlpn aku nie kat kelas macam SINGA...bukan suka2 atie nak jadik SINGA tp tuk awk semua berjaya...arie nie mcm prgrm dijalankan oleh pihak sekolah..pagi tadi acara sukaneka pas 2 petang acara persembahan murid2 n guru2..masa persembahan guru2 lah yang paling murid2 tunggu2 kan ye lah masing2 sporting habis...selain 2 nak ucap gak trimas kat parents yg sudi mensponsor makanan arie nie, mcm2 de bagi dari kuih, makanan ringan makanan berat semua de..tp NAsi AYAM yg PAling terbaik lah... jom kite lyn gmbr yg sempat di Snap masa progrm tadi...huhu


muka org appy dpt hadiah


antara hadiah yang aku terima (belum buka)


antara hadiah yg aku dpt (dah buka) perasan x beg purple 2..i LIKe....


p/s: aku nak ucap gak thankz 4 all my teacher yg pernah Ajar SITI FARIDAH nie smpai jadik pandai.. dgn usaha penat lelah cikgu lah aku kini bergelar TEACHER..tq...