A B C

Nie lah Akibatnyer bile Dah Bosan dan x tau nak wat pe..
mula pikir yg bukan2 (yg baik jer k)
nak kuar shopping x de "ongkos" fhm2 jer lah stdnt tggu biasiswa PAMA jer nie (abah bile nak msuk duit nie)..
Nak g Dating Ngan KAMU..erm Buzy memanjang (Wahaha)
Nak KUar nGan SCANDAL Jauh Bangat KAmu seh..( De scandal ker aku nie..Oopps)
Nak wat keje dah mcm2 aku wat still lagi x ilang Bosan nie

So aku pun Talk2 lah ngan kwn2:

aku: Wei KOrang Bosan X?
Nayma: Bosan Gak lah
Anor: Leh thn lah..
aku: Bosan Giler wei..
Nayma: So?
Aku: Jom kite main games Nak?
Anor: Games Ape?
aku: Games Yg masa bdak2 kite selalu main..
Nayma: Games Ape?
Anor: Games ABC lah
Aku: Mcm mane 2
Anor: alah mcm jentik2 2
Nayma: Orait JOm..

so Kami pun mulalah operasi memain Games ABC nie..asyk gelak memanjang jer.. tp yag x puas atie nie asyk aku jer yg bnyk kena jentik..sakit giler korang jentik..dah mcm tangan lelaki wei..hahahah
dah mcm bdk kecik wlpn dah tua bangka..kuang2x
teringat masa kecik2 dulu bnyk games yg best2 aku main mcm main ceper, tepuk batang aiskrim, batu seremban, main getah mcm2 ah lagi..rindu siot..rasa mcm nak main jer tp geng2 masa kecik2 aku semua dah kahwin dah x leh nak main dah ngn diorg..sape rasa nak imbau masa silam sama2 ngan aku jom dtg gumah aku kite main puas2..haha(bagi bdak2 kecik jelous)


aku sempat gak lah record games yg kami main..asyk gelak jer..tp sila abaikan muka2 yg terkeluar secara x sengaja 2..huhu..