ANSOS

erm..pejam celik, pejam celik dah 3 thn rupanyer aku kat UKM nie yer..rasa mcm Br jer masuk Smlm..(Padahal dah tua dah heheh3x)..Erm Frst Thing Aku nak Bgtau korang Kos pe yg aku ambik kat UKm nie..x lah GEMPAK mane pun.. Aku ambik kos ANSOS. pe 2 Ansos..

ANSOS nie singkatan daripada Antropologi n sosiologi..
klau yg x prnh dgr mesti Tny :

ape kebndanya kos nie?


Blajor tang Pe?

bleh Jadik Pe?


Ansos nie die Kaji semut (Ants)
haha aku lah Bakal dc semut..
dush2x ..haha kena tipu
bukan lah
Ansos nie die Lebih bnyk Kaji pasai masyrakat, Budaya, bnyk lah lagi tentang kehidupan Alam nie..
Mcm Best jer kan dgr..
erm mmg Best pun..heeh
Lagi2 Dpt Lec2x Yg Ok wlpn sekma (erm hrp2x xde lec aku bc Blog aku nie) huhu
Erm yg x bestnyer bile bnyk wat fieldwork bnyk lah kena wat report( bnyk ker?)
2 yg lemah sikit 2..

tp paling Best bile kwn2 semua Satu Kepala
leh ngam2x ramai2 x dtg class
kami semua mmg suka ponteng cls bile minggu2 akhir
sebab pe: sebab nak siapkan assgmnt yg tertunggak..wahaha
biasalah suka KIB( keep in basket) wahah2x
tp tetap antar asgmnt 2 markah wohh..


masa frst year aku ingat lagi msing2 x lah rapat sgt
msuk 2nd year masing2 dah mula rapat
3rd year dah mcm adik beradik
bile de sorang x dtg wajib lah tny pasal pe x dtg..
motif tny: saje nak ponteng sama2..huhu

erm minggu nie minggu yg paling menakutkan wat bdak2 ANSOS semua
pasal pe>>kami De VIVA tuk tesis kami
hasil kajian kami perlu dibentangkan didepan pemeriksa dan penyelia..
kecut perut wei bentang sorang2x
ceh mcm lah aku dah VIVA
aku blum lagi weiii..(tolong3x)
ape2 pun Tuk member2 gudluck geng VIVa nanti
wat atie kering jer..
bentang jer ape yg leh bentang
(pandai plak nasihat kat org)

pe2 pun thnkz ya coz kite jadik kwn tuk 3 thn
korang mmg giler2x lah
ANSOS ROCK..wahaha



ANSOS ROCK..Hehehe..06/07




Muka2 pengkaji Dunia berjaya Ahakz2x


p/s: aku kawen nanti jgn lupa dtg tau (kegedikanz disitu)haha