Rindu LAgi..

Entah Tiba Rasa Mcm Rindu Kat 2 org yg sgt aku syg( BUkan Die) heeh..
Bile Selak2 Gambar KAt Laptop (Selak Ke? Bedal Jer lah)
Terpandang KAt satu Album Nie mengingatkan Aku KAt die
Rindu Yang Amat Sgt..Sape Mereka nie?

Insan Pertama.: Arwah Bonda tersyg Hajah Noriah Suib
beliau dilahirkan pada 29 Mac 1957
beliau meninggalkan KAmi Pada 6 Julai 2000
sedih wktu kehilangan Bonda..rasa seperti ilang satu sayap tuk terbang
beliau meninggal sebab menghidap kanser hidung

Insan Kedua: Nurzahirah Binti mOhamed Fadzir
Dilahirkan PAda 22.09.07
Kenapa Aku rindu Kat die sgt
sebab die anak buah aku yg sgt comey dan sudah meninggalkan kami sekeluarga pada usia beliau 8 bulan.. (27.05.08)
Kenapa die tinggalkan KAmi semua
beliau meninggal sebab menghidap kanser otak seawal usia 2 bulan

2 semua bukan kehendak die Tp dah ditentukan
kaMi semua Redha dengan pemergian MU

ape2 Kami sgt Rindu sama Kamu Berdua.. semoga Arwah ditempatkan di kalangan org2 yg soleh dan solehan Sob3X

Bonda sesungguhnyer aku sgt merindui kamu bagi kalian semua yg still de mom n dad syg lah diorg elok2x k klau x aku ambik mak korang..haha baru padan Hampa..kuang2x
.



Nurzahirah miz u..