SeLAin Tue???

Perkara wajib Makan, Makan, MAkan

Makan, Makan, Makan..2 jer lah aku tau wat..mcm mane x makin ***** ahhaahah
Ape lagi Aku suka wat Selain Mkn ye..
Erm...Tido?
erm x gak
Bergosip?
x jugak..(kdg2 je ngan Izan)hahah3x
aku nie mmg suka Sgt Makan Letak Ape jer aku pasti bedal jer..huhu

Tapi Aku de benda lain yg aku suka wat selain makan..nak tau pe..

1) main BOwling
-bukan calang2x tau main bOwling Pasti de yg Masuk "LONGKANG" Huhuhu

2) Karaoke
-Bukan calang2x semua lagu leh nyanyi smpai Mic Rosak (Cian RedBox asyk kena Tukar Baru)Huhu

3) Berenang
-bukan calang2x smpai air KOlam abis lah Bile aku Terjun..ngeee---

4) Futsal
-Bukan Calang2x Jadik Goalkeeper satu Gol aku tutup guna bdn jer..(menyirap jer pihak lwn) kuang2x

5) tgk wayang
-Bukan Calang2x tgk wyng cerita komedi satu wyng dgr gelak aku jer..(sorry ye penonton Lain)

wlpn teruk gak perangai aku nie tp bile de laki2(terutama Yg macho a.k.a encem lagi) depan aku nie gua Kontrol Beb..pastikan keayuan Terserlah (gedikz situ yer)..tp klaU KAMU depan Aku haahh..wat Bodoh Sudah( Jahatnyer aku) ape2 pun aku syg Kamu Sgt2 k..

wei aku Bosan nie wei..jom lah kite tgk wyng ke, karok ker, Bowling ker..klau x aku asyk nak mkan3x..eheheh...


Bukti Aku wat xtvt nie selain Makan..huhu

p/s:Wah Dah lama x main Futsal..nak sepak kaki org..wahah..jahat disitu yer