Nape perlu perpisahan

Berpisah..
mesti sedes kan bile nak pisah ngan org yg kite ngam
Tp nak wat cmner
kena terima

entah lah
sem nie aku rasa sgt touching bile nak pisah nagn kwn2
mungkin sebab pas nie x jumpe korang kot
2 lah pasal..entah bile lah ye kite leh jumpe.

first aku sedih bile nak pisah ngan kwn2 yg mmg rapat dari frst sem sampai 3rd sem
kami dah mcm adik beradik dah
sampai kat fak mahupun kolej semua org kenal group kitorg
ckp jer group fred mesti org knl
group kami lah paling happening kat FSSk 2
klau kami x de sunyi jer FSSK 2
tau..
kat kolej plak
klau kami x de
x de org nak join program2 kolej
wahhha bangga jap



Nie muka aku dari 1year smpai 3rd
de perubahan ape2 x?





geng FRed..Meriah Gitu..MIz u all



Kedua aku sedih bile berpisah ngan my comey rum8 miz izan
wlpn beliau sgt2 talkative but i LIke u..heh
selama 3thn duk sini izan lah rum8 paling akak Syg..huhu
sedey bile nak tinggalkan izan
ehk silap izan tinggalkan akak
rasa mcm nak nagis jer msa 2 tp tahan jer air mata nie
tp mlm 2 mmg x leh thn
bile duk sorang2
teringat kat izan
Rindu menjelma
teringat time kite
memekak+ bergosip+mengutuk org+dgr lagu kuat2+bukak lagu kuat2+nangis sama2
hehe
tapi x leh lupa kenangan bile main step mania nagn izan n atee cute
gegar satu Blok
hehe
kurus x gak
izan jer yg kurus
ape2 thnkz 4 be my sweet little sister 4 1 year...luv u so much



Nie jer lah gambar yg aku de ngan izan n atee sepanjang sem..huhu



next aku pasti aku akan sedih bile tiba masa tuk berpisah ngan KAmu, Kamu dan KAmu
sape 2?
sape lagi
klau bukan IMa Marky n leha joey
kami lah THe cockroaches
klau korang x caya g tgk citer 2 perangai ktorg sebijik mcm 2
haha
klau kat cls lec naik knl lah kami bertiga
klau x cukup sorang pasti kena tny
so susah nak ponteng kls
aku pasti akan menagis bile time masa tuk kite berpisah..
ye lah kite nie dah mcm adik beradik
susah senang sama2
mkn pun sama2
tido pun sama2
entah lah susah nak dibayangkan
kenapa kite perlu berpisah..oh tidak..
sorry ye kwn2 sepanjang kite berkwn nie de silap slah
halal mkn minum k..ape2 pun aku syg sgt2 kat Kamu berdua..MUahahah




kenangan bersama kalian x kan ku lUpa




Kami lah "The Cockroaches"

p/s: Utang aku jgn Lupa Byr ah..eheheh
izan: stepmania n teddy bear jgn lupa ambik kat akak..nanti akak jual kan
..