Pantun Budi

Erm bile dgr blik lagu pantun budi nie teringat aku dulu masa sekolah2..aku nie dulu kat sekolah baik sekolah rendah atau sekolah menengah dulu amat aktif dlm bidang kebudayaan..aku suka sgt menari..masa tadika dulu pun aku menari gak kire frst time masa 2 aku menari tarian arab (gelek2x), then masuk sekolah rendah masuk tarian INdian Klasik (best giler coz teacher yg ajar dari India) aku selalu dipuji coz Cepat Tangkap step die n amat2 cute masa 2( perasan lebih). pas 2 masuk sekolah menengah jer aku dah masuk genre lain masuk zapin n tarian kreatif mmg syok bile bljor step kreatif smpai kena pukul2 ngan bdak nyah2 yg lembut dari YPJ..diorg nie mmg lembut giler kalah aku beb lagi satu mulut lepas jer tau..sape2 yg x tahan mmg lah kejap jer join pas 2 trus tarik diri..aku paling suka baljo step jawa, aku ingat lagi masa 2 lagu HATInyer X THN dari NOraniza Idris tengah top so setiap sekolah pasti baljo step jawa. then masuk U nie aku pun still lagi join gak kelab kat UKM nie..baik kat KOlej mahupun kat UKM sendiri..kat kolej biasa wat show tuk progrm2 kecik jer..klau kat kelab UNder ukm nie setakat nie aku masuk tuk Event KOnvokesyen, Hari kemerdekaan, n MAKUM merdeka n x ingat lagi..tp kejap jer aku join smpai thn 2 jer then quit lah coz takut nak trun training mlm2 naik tangga IBU zain( bahaya). selain aku join tarian dalm diam2 masa tahun 3 aku baru tau yg aku nie de bakat gak untuk jadi pelakon..tp sekadar utk komedi leh lah..mula2 2 nak tolong2 kwn2 jer coz kat kolej de wat Malam Kesenian n then setiap blok kena wat drama berunsur komedi seram. rasa mula2 2 mmg x leh nak berlakon bile bc skrip asyk nak gelak jer..smpai kena mrh ngn director..wahaha. masa event 2 aku wat lah mcm yg disuruh..kelakar giler bile tgk aku berlakon..tapi kenangan berlakon 2 mmg aku x kan lupa kan..wlpn group kitorg dpt NO2 but aku rasa kitorg tetap THE best.. N One more yg aku x caya pembabitan pertama aku di anugerahkan dengan anugerah PElakon Wanita Terbaik..wahahah..(Giler Glamour nak mention gak)hahaah..
ape2 pun aku rindu kat kwn2 masa tadika sampai lah menengah bile lah leh kite menari ramai2 lagi kan..huha huha ramai2..rindu beb nak menari..aku rasa bdn aku dah x lembut beb nak menari lagi..wahaha..



masa Join tarian kat UKM/KIZ

Krew2 yg best n gempak habis..

p/s: nanti vidoe aku berlakon n gmbr masa kecik2 aku upload later2 k..