Besday Gurlz

erm sok 6hb, pas 2 7hb kan
kenapa aku sebut pasal dua2 tarikh nie ehk..
wat2 lupa jap..
Motif: nak elak dr kasik hadiah..
knp nak kena kasik hadiah pada 6 ngan 7hb,.
apa special sgt tarihk nie..
erm actually 6hb n 7 hb nie adalah besday 2 org bdak nakal yg aku syg sgt..
nape lah korang lahir dekat2 ye..jeles nie
bile tarikh nie msti kat gumah meriah
sebab pe
akak aku yg baik atie n rajin nie mesti nak smbut besday korang
besday aku x nak plak smbut..
erm ape2 pun aku sebagai makcik n akak yg comel+cute+manis nie nak wish kat korang
appy besday 2

nurzulaikha (ieka) -2 year old
&
siti zaharah (xerra)- 18 year old

dah tua dah kau xerra haha..
ape pun dah besar nie jgn nakal2 k
pening nanti kepala Haji barook
makin botak lah kepala daddy kesayangan aku nie
(minta mangap ye daddy)
aku akan pastikan thn depan aku de sama2 smbut besday korang
tp aku x tau lah nak bg ape kat korang nie
dgn Ongkos yg Semakin myusut..
Any Suggestion?
Help Me