tanda....tanda...tanda...

minggu Exam telah bermula...kejap jer masa berlalu...dah final exam... minggu exam lah paling syiokkk...kelas x bnyk sebab de jadual yg disediakan...seronok..balik pun awal..klau arie biasa blik kol 4.30ptg tp bile exam blik kol 3ptg...tp yg x syoknyer bermulalah rutin untuk menanda kertas peperiksaan..nie yg x syok..mcm2 jawapan akan timbul..nie yg leh wat aku stress..soalan mintak lain die jawap lain...pas 2 siap tulis memo lagi kat kertas jawapan klau x dpt jawap contoh mcm nie "cikgu jgn marah saya ye..sy x fhm soalan nie sebab 2 sy x buat" boleh gitu...budak2 nie..klau lah aku leh telan diorg nie..mmg aku telan..senang sikit....huhu..sabar jer lah...so misi menanda akan bermula malam nie..nak cepat siap menanda sebab mggu depan dah Mood beraya wlpun Raya Haji...nak raya gak...x mau tanda kertas wktu raya...de makan kertas aku raya nanti...huhu