misi Mengurangkan Berat bAdan..

misi mengurangkan berat badan pun bermula 2 minggu yang lepas.. berat dah naik ok..giler nak naik pelamin lagi brp bulan jer, badan x jugak2 turun..nanti pelamin aku sengget sebelah..huhuhu..
actually masa kat U dulu aku aktif gak bersenam nie bile petang2 klau x caya tny rumate2 aku yang dulu tp sejak dah abis blajor nie adus malas giler nak bersenam lagi2 bile x de geng...

so nak dijadikan citer kwn baek aku masa frm6 dulu pun msg aku tny setiap hujung minggu aku free ker..ingatkan ape rupa2nyer die nak ajak g teman die bersenam...sukooo giler bile dgr org ajak bersenam..so aku On jer..mintak permision ngan my MR chik..die pun kasik green light so ape lagi..setiap arie sabtu n ahad aku akan menjadik tetamu tetap di TAMAN BUNGA ISTANA...

TAMAN BUNGA ISTANA nie mmg best gak lah tuk berjoging..bukan sekadar dapat menyihatkan badan malah dapat menyihatkan mata..huhu..kat situ ramai abg encem2 n badan ketaq2..I LIKEEEEE...lupa kejap MR CHIK I..klau die tau mampus aku..terus red light die kasik..ambik kau...miahahah..

so minggu pertama just 2 round jer..2 pun mcm giler... see giler flat aku punyer stamina...naik minggu kedua dah boleh 4 round..see dah dpt blik stamina yang lama....



see sebelum lari sempat berposing


lari sikit gambar lebih..miahahha